Rozdanie świąteczne - kartki ze Szwecji. / win a x-mas card from Sweden.

by - 17:24

Hej. Szybko i na temat. Postanowiłam zrobić mały konkurs na kartki świąteczne. 
Wystarczy:
- zaobserwować mój blog 
- napisać post tym postem, że bierzesz udział
+ allowed every country
Zostaną wylosowane trzy osoby, które dostaną kartkę prosto ze Szwecji.
Losowanie odbędzie się 16.12, i ogłoszę je w tym poście w tym samym dniu.
Wysyłam kartki z życzeniami 18 -17 grudnia.
Zapraszam do zabawy :)






+ Zapraszam do uzupełnienia ankiety na temat bloga, którą znajdziecie na końcu zakładek u góry.

________________________

KONIEC.

Kartki trafią do:
- SANDI CULLEN
- AGATORS CE 
- EMILA EMILIA proszę podać swój adres w komentarzu,
żebym miała pewność, że kartkę wyślę do Ciebie.

Wysyłam email do Was, i jutro lub pojutrze wysyłam kartki ;)
Gratulacje !

You May Also Like

2 komentarzy

  1. Z chęcią się zgłoszę, kartki są przecudne - a nuż mi się poszczęści? ;)
    To w takim razie oficjalnie biorę udział.

    Pozdrawiam,
    Martyna (rzaba)
    obywatel.zaba@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo chętnie się zgłoszę :)
    Biorę udział.
    mój e-mail: 91kingway@gmail.com

    ReplyDelete